گروه محصولات

چاپ دوم کتاب «پنج قانون طلایی فروش» منتشر شد.

1401/05/2 يكشنبه

در معرفی کتاب آمده:

این کتاب یک راهنمای جامع برای افزایش فروش است که به هر دو فروشنده تازه کار و باسابقه کمک می کند. این کتاب به شما روشهایی را آموزش می دهد که توسط فروشندگان برتر استفاده می شود و به شما کمک می کند تا به موفقیت در عرصه ی کاریتان برسید. این کتاب پنج قانون ساده و اثبات شده را شرح داده و به شما نشان می دهد که چطور این قوانین را در عمل اعمال کنید. از برنامه ریزی تا ترغیب مشتریان، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید فروش خود را افزایش دهید.

برشی از کتاب:

 روز اولی که به عنوان مدیر فروش هنری إل. دوهرتی به وال استریت رفتم، دوستم، جک اسمال مرا برای صرف غذا به رستوران اتاق بازرگانی ایالت نیویورک دعوت کرد در حالی که نشسته بودیم و غذا میخوردیم، مردی وارد شد. جک با اشاره سر به سمت او گفت: «این مرد در وال استریت بیش از هر کس دیگری از فروش اسناد بهادار سود می برد. اسمش جرارد ورنر است.» در پاسخ او گفتم: « به فروشنده شبیه نیست.» . جک گفت: «او فروشنده نیست. در واقع، گمان نمی کنم در ده سال گذشته حتی یک تلفن برای فروش زده باشد.» پرسیدم: «پس ماجرا از چه قرار است؟»

بعضی از تحلیلگران فروش به این نتیجه رسیدهاند که در ۷۵ درصد خرده فروشی ها مشتری بیش از فروشنده در مورد کالا اطلاع دارد. چندین سال پیش، در حالی که در سیاتل در یک کلاس فروش تدریس می کردم، از یکی از مسئولان فروش زغال سنگ خواستم مطالبی را که به هنگام فروش به خریدار می گوید برای من توضیح دهد.

برای سفارش آنلاین این کتاب، اینجا کلیک کنید.

انصراف از نظر